borta bra hemma bäst

Hemma igen! eller hemma hos Ingela! Men i Örbyhus iaf, och jag har varit hem och i groda och hos mamma och vi har hämtat vår älskade novis, sötnosan var helt slut. haha så hon var inte så super glad över att se oss, hon trivdes bra där ute. Nu är födelsedagen snart över med, Jag och älsklingen spelar bingolotto fast på olika håll var tvungen att lämna han för att vara barnvakt. Tråkigt.. Men nu hoppas jag att vi vinner en bil eller massa pengar eller en resa till thailand skulle ju inte heller vara fel. Men det jag skulle säga var att det är skönt att vara hemma men det har varit kul! Och tack för alla gratulationer!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.