dag 2 min första kärlek

Okej min första riktiga kärlek var Samuel, men eftersom jag har så dåligt minne och så kommer jag inte ihåg hur vi blev tsm, men tsm var vi ganska länge fast fram och tillbaka. Så jag kan väl ta mitt seriösaste förhållande iställe och det var med Robin. Vi träffades som kompisar i walace palace ( hos walle ) ett bra tag bara på fest, sen umgicks jag och Matilda med han och Alex en vecka under sommaren, och sedan på kräftskivan, sa han att han tyckte om mig och jag visste inte vad jag skulle svara eftersom jag bara sett han som en kompis, knappt lagt märke till han, men sen prova vi och det gick ju sådär, men sen började vi träffas själva och med kompisar, tillslut blev det vi, Det var jobbigt ibörjan med allt runt omkring men nu så är vi fortfarande tsm. Tiden går fort.

Många år sen det här.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.