Dag 3 mina föräldrar

Mina föräldrar, Jag kan säga såhär min mamma, har varit mitt liv, vi flyttade från Sthlm när jag var två tror jag och jag kommer inte ihåg någonting av min pappa, så länge jag kan veta har det bara varit mamma för mig. Jag har aldrig haft någon kontakt med min pappa, jag har inte vetat vart han fanns eller om han ens levde fortfarande. men för några år sen satt jag vid datorn såhär som jag gör idag och jag fick ett väldigt skumt samtal från en som sa att han var min pappa, och jag la på och tänkte kul busringning. Sedan ringde han igen och jag svara inte och sen så fortsätte det och tillslut svara jag och lyssnade lite och han sa vad han hette och berättade lite om mamma och grejer och jag trodde det var en stalker, eller nått läskigt, sen messade jag lite med han och det var min pappa, förra sommaren så tog jag mig i kragen och tog med mig Lisa och vi åkte till Sthlm för att följa med " pappa " och hans kompisar med barn i våran ålder till Mantorp och då träffade jag min pappa för första gången, men fortfarande så har jag ingen pappa.
Min mamma har varit mitt liv, att uppfostra tre barn själv med dålig ekonomi, ha det trassligt med barnen och behöva jobba massor, så har hon fått fram tre fantastiska ungar, och jag kommer aldrig sluta älska min mamma som jag gör idag hon är en idol för mig, så stark kvinna, med allt hon har fått utstått och inte gett upp hoppet om oss. mamma jag älskar dig! ♥











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.