gick ju väldigt bra det där

Nu är jag hemma igen och i fullgång med tvätten sen satte jag mig till ro med en kopp te och kollade på film som jag hyrde, sex and the city 2, Sen när det är som spännande när man precis fastnat i filmen vad händer då. Jo poff säger det så stinker det bränt i hela huset springer fram och sliter ut alla sladdar och det stinker bränt, jag har inte litat på tv:n på sistonde och jag tror den sa hejdå där. så ska prova sätta i sladdarna snart och försöka ta ut filmen med tanke på att jag hyrde den. Haha hur lyckas man. Så ja nu vill jag ha en ny tv. Önskar mig en i julklapp. Tack tomten.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.