hemmafrun

Puh! nu har jag städat köket, diska all miljoner kilo disk som var, och gjort det allmänt fint nu står potatisen på spisen och jag ska börja göra lite pannbiffar, en riktigt hemmafru verkligen.
Jag önska jag kunde lägga upp lite bilder, men jag glömde min laddare hemma hos Heidi så min mobil är död. hihi ska se till att åka dit och hämta den idag. Sen blir det innebandy, jag ger inte upp.
Just ja, inatt hade det vart några busar på R´s bil och försökt tagit blinkersen på ena sidan så den hängde men händiga jag fixa tillbaka den någolunda bra iaf. Så inatt sover nova i bilen. Haha










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.