Middag

Håller på med tvätten och middagen, det blir kyckling i chili och vitlöks marinad med ris och currysås. Hoppas det blir gott, tänkte göra en potatisgratäng med vitlök också men jag har inte orkat gått ner till affären. Så det får bli en annan dag. Men måste förbi affären idag och posta mitt lilla brev så jag får en liten namnändring.

Han kommer antagligen inte vara hemma på min födelsedag, vad konstigt det kommer kännas, Vi har alltid varit lilla familjen på min födelsedag eftersom jag är minst. Men huvudsaken han mår bra av det.

Han kommer fira dig när han kommer hem! :) Han kommer må mycket bättre när han kommer hem (:

<3

2010-11-01 - 21:45:34








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.