Pensionärsjävlar

Jag kollade nyss på pensionärsjävlar! och det var verkligen ett program för mig, det var väldigt roligt, nu är det RAW comedy club. Varför kollar man aldrig på såna här grejer. Snart tänkte jag krypa ner i sängen och sova loss. Just jag beställde ett par UGGS idag med mamma, men jag fattar ingenting det stog att dom var beställda och grejer och att jag skulle få ordern till mailen. men fick inte det och det går inte heller att logga in på deras sida, hoppas dom skickades för jag skulle behöva dom innan helgen och jag vill inte beställa igen direkt om dom har skickats.

Jaja det var allt för idag, jag skriver imorn innan jag far iväg. och kanske slänger upp en dagens outfit bild.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.