tidig present

Okej idag är en " jag har inte sovit nått inatt så trött hela dagen dag" Jag gjorde lite på gymmet men kunde inte springa det gjorde ont, var och fixade lite och åt köttbullar med mos hemma hos Josefine! gött det. Sen hem solade och nu sitter jag vid min kära dator med, just ja jag fick en tidig födelsedagspresent av min bror med, Jag har tjuvtittat eller jag köpte dom men ska öppna upp dom på måndag, Men här kommer en bild iaf. Bara för jag är så nyfiken. Och eftersom jag är så dålig och tjock så ska jag kolla på scrubs nu och äta chips!




joo allt e fint med mig med :)



större eller mindre bröst ?



jag skulle vilja fixa till min näsa :) göra den smalare och lite mindre tror ja

2010-11-04 - 19:25:17








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.