bostäder

Hejhopp, ja det blev lite tidspressat idag, nästa tåg går kvart i tolv till tierp, så ska jag träna sen hinna hem och duscha hur fan ska jag då hinna med kvart i tre tåget till gävle. Så jag får skippa träningen, sitter just nu och kollar läget lite på min årsinkomst och kollar med allt, blir nog att skaffa en lägenhet som står på mig, vet inte om jag står kvar på denna eller om jag vill skaffa mig en ny, måste kolla lite först.
Känner att man inte kan bo så mkt bättre än vad man gör nu, några meter till tåget, inte så långt till affären bara gångavstånd till allt, när man inte har körkort, men i tobo blir det långt till tåget, ingen affär och så. måste kolla lite mer information.
Nej nu ska jag duscha och göra mig redo.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.