101011

måndag morgon igen! Idag blir det en lektion halv elva sen tänkte jag träna iaf tror jag och sedan ha en lektion till vid halv tre, sen blir det hem och göra mat och sedan ha innebandyträning.
Vilken dag, men vi får se om jag orkar träna på gymmet med, väntar på svar av Josefine, Sen håller jag på med min nya header, så får se om det kanske kommer upp en idag eller imorn, vet inte om jag vill ha nya eller gamla bilder om det blir nya så kommer headern upp nästa vecka.

 

Du jag har en fråga.. Det här kommer säkert låta helt sjukt men..

Skulle du vilja vara på Mest aktiva listan? Jag har varit med där

jätte länge men jag kommer inte ha så mycket tid att blogga och då

tänkte jag hjälpa andra som vill vara med där! Om du vill ha lite

hjälp så kan du ju lämna en kommentar på min blogg.

2010-10-11 - 09:34:18

vilket charmigt foto :D

2010-10-12 - 10:27:55








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.