Brist på fantasi

Nu har jag varit och uträttat lite ärenden, duktig jag, Nu sitter jag här igen, och jag har ingen ork till att göra nått eller något vettigt att skriva, så ni kan ju gissa vad jag ska göra fram tills det är dags att börja med maten.

ska fixa mer bilder sen ikväll/natt och jag har fått en idé om design med som du får veta i morgon!

2010-10-13 - 13:38:04

okej, men kan komma till tierp iaf och säga hej! de är tydligen marknad med så vi kan ju kila ner och kolla lite efter du slutat?

2010-10-13 - 13:40:43

du SKA till skolan :) Nej, men hör av dig i morgon om hur du gör iaf så möts vi i tierp iallafall och kameran är med så kanske blir nån bild iaf :) nu lär jag kila till bussen så <3

2010-10-13 - 13:44:00








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.