fix och trix

ÅH! skrev nyss ett inlägg men jag är ju snurrig så jag vet inte om det inte sparades eller om jag glömde klicka, iaf så skrev jag inte så mkt intressant iaf. Tänkte hoppa i säng nu efter en hel mysig kväll med Karolina, vi har kolla på idol och bara chilla och kolla in vad jag ska ha på mig imorn och vidare. Känner dock också att smärtan i halsen smyger sig på mer och mer, inte bra så tänkte hoppa i säng så fort som möjligt innan det gör för ont så jag inte kan sova. Imorn blir det upp hyffsat tidigt för en dusch så jag fräschar till mig lite, sedan en stor kopp te och knapra alvedon och halstabletter hela dagen så jag orkar med hela dagen i Sthlm.
Nej nu ropar sängen bäst att springa.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.