Headern

Jag har så dålig fantasi, jag skulle vilja ha en bra och rolig header, som man verkligen fastnar för, men men. Får fixa mer när mamma kommer hem med min kamera. Nu har jag nyss tryckt i mig två mackor och ska nog ner till tvättstugan och skriva upp en tid imorn om det finns någon kvar. Hoppas. Senare idag blir det att umgås med Linda och sedan köpa en present till störstebror som fyller år imorn, ska baka en tårta med sen.
Tänkte mig Headern nedanför eller ska jag ha den som jag har?



Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-10-10 - 14:57:20








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.