Radiance

Ja det var Britneys nya parfym! doftar underbart gott kan jag lova! Så tack för den.
Idag har varit en fullt värdelös dag till början, men sen tog jag mig ner till ICA och Heidi kom så då blev det 3 påsar chips, 2 cola och massa massa godis, haha man kan aldrig få för mkt, så vi har svulla massa sen kom det massa grabbar som sitter och smaskar nu, bra det. Annars skulle jag ligga i paltkoma hela natten och kvida av magont. Nu har Heidi åkt och jag väntar på tvätten och lyssnar lite på vad grabbarna har för intressant att säga men det är inte mkt, så nu viker jag in tvätten istället.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.