receptbok

Jag vet inte vad det är för fel på mig idag, allt är så positivt, förutom att jag har så jävla ont i huvudet och varm så måste vara det som gör det, jag är positiv och det sprudlar typ fantasi, och jag jobbar på som bara den, Idag har jag ritat en valaffisch eller hur det stavas, skrivit ett valtal, försökt locka folk till Furuvik och nu sitter jag med projektarbetet med Erik och det går faktist ganska bra fast jag sitter här och skriver blogg. Vi ska göra en receptbok, en lite lyxigare en. Visar mer sen när den börjar bli klar. nu har vi endast börjat.

kul att du vill vara med och tävla :D bra val av leggings också! snyyygga :D



2010-10-21 - 14:24:46

vad roligt!!!! kan du inte maila den till mig? [email protected]



skriv med din bloggadress också! jag har så dåligt minne och tappar bort alla i bloggvimlet :P

2010-10-21 - 19:07:56








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.