Tur att man vet vilka som läser och inte.

Sitter hemma hos Heidi med henne och Karolina och ska spela anden i glaset, spännande. Fast vi alla vet ju att det inte funkar.

Tur att det finns folk som inte läser min blogg så jag kan skriva av mig lite, jag har alltid undrat lite över H, speciell människa, Kommer bli spännande på lördag och se hur det kommer gå om jag kommer klara av den människan en hel dag.

Som sagt ska vi ju vistas på samma ställe hela dagen.

Ville bara önska dig en härlig kväll i regnet :)

hoppas din dag har vatt bra med :)

kram

2010-10-21 - 20:10:53

allt bra? :)

2010-10-21 - 20:33:19

klippa bort dig? neeeeej det vill jag inte!

2010-10-22 - 02:47:16

Jag läser Babe! Puss älskling

2010-10-22 - 16:59:53








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.