100923

Redan torsdag! skit bra det där, Idag blir det skolan eller rättare sagt snart går jag till bussen som tar mig till skolan. Imorn får man äntligen pengar, skönt det. Jag som skulle åka till stan med flickorna imorn, så blir det nog inte, eller jag måste ju med, men måste ju handla mat med, så ska kolla med robin hur vi ska göra om vi ska handla mat på söndag eller om vi ska göra det imorgon.
Nej nu sitter jag med mitt tappra försök med shakern, och ett glas vatten och njuter och tänker vad jag ska hitta på idag, det var skönt att träna igår det gick hyffsat bra, man är ju trotts allt nybörjare, men det kommer.

Klaaaart du måste med till stan :)

2010-09-23 - 13:36:12








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.