All in

Nu var det längesen har inte riktigt hunnit med, har jobbat och roat mig alldeles för mkt! haha
Nej men i lördags jobbade jag till kl 18 och det gick fort och bra, sen visste Karolina och jag att vi ville roa oss bara så blev impuls till Gävle, först hem till Roy som fyllde år sedan blev det heartbreak för hela slanten, efter vi hade shotat dansat och drygat oss tog vi tåget till tierp sen taxi hem, jag körde alldeles för mkt all in, men det slutade bra iaf, tappade mobilen i taxin så hämtade den idag, haha så det kan gå. Men vi hade iaf jätte jätte roligt så det ska göras om, idag har jag varit i stan med mamma,lena och Karolina vi har fikat och shoppat till blogawards och lite till, visar sen, nu snart blir det träning och sånt skönt.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.