OTH season 3

Fick lite ångest över att jag inte bloggat på ett tag, men det har varit för mkt tittande av OTH på senaste tiden och då kan jag liksom inte blogga samtidigt, eller så måste jag bara ha nått att skylla på. Plus att jag skriver nog mest för att det är natt och det är då jag är uppe och gör sånt här plus att Emma klagade lite att hon inte hade nått att göra på kvällarna om jag inte skriver blogg. Så förlåt Emma jag ska bli bättre!
Tänkte bara säga att OTH går framåt jag är på säsong 3 just nu, och jag kan inte sluta titta för jag tycker det är så otroligt bra och beroende framkallande!




I know the feeling! ;)

2011-04-19 - 22:48:52








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.