pain in the ass

Insåg just att det är mkt som går snett i mitt liv just nu! men jag orkar inte ens kolla på sånt och jobbar istället på att klara det jag vet att jag klarar.

Spelade lite tvspel med grabbarna grus idag, insåg att jag inte var så duktig på att springa runt på en bana och skjuta folk så jag gömde mig istället och sen var jag snäll och överlät spelet till grabbarna som kan det där och agerade husfru och faktiskt dammsög och plockade undan lite till Robert. stolt över mig själv! haha eller.
+ en liten sak till, förlåt mamma. jag insåg just att mina glasögon har legat tsm med nycklarna och är inte så fina just nu! crape. det är mkt som inte går bra just nu känner jag. men som Linnea skulle ha sagt det : vad gör det om hundra år? och tusen är det glömt!














STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.