vad händer?

Vad händer? Här har jag lagat ett god gryta och sitter i lugn och ro och kollar på OTH och försöker glömma bort att det åskar ute! för jag är så otroligt rädd och vill inte vara ensam när det håller på så här! så kan någon komma och hålla mig i handen? Fast det var inte det jag skulle komma till, jag kände hur det brände på armar och i ansiktet typ som att jag solat i flera timmar! kollar mig i spegeln och är helt jäkla röflammig i hela ansiktet, bröstet, armarna och bena! vafan händer? Försöker lista ut vad det kan vara för allt som var i grytan har jag ju ätit förr? skumt!
Inte dom bästa bilderna men ni ska se i verkligheten! Inte okej














STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.