dödtjejhej

Dötjej, Hej!
Jag vet, men jag skrev faktiskt ett inlägg igår på mobilen som försvann så då vart jag less och stängde ner hela skiten, just nu är jag mer död än levande! Det tar på krafterna att jobba, haha Inte van än. Idag har jag slitit i köket och sedan kommit hem ätit och sovit på soffan, vaknade helt blöt och känner mig lite hängig, men det är väl ganska typiskt mig att bli sjuk bara för att man ändrar rutiner, nästa vecka börjar innebandyn med, funderar på att fortsätta, då ska ni se att jag blir toksjuk! Inte okej. Just nu jobbar jag typ 9-17 måndag-fredag så hinner inte med så mkt med än om jag skulle träna lite, men imorn blir det ett 14-21 pass för att lära mig pubmenyn.
Nu vart det ett långt inlägg jag vet.














STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.