Shopping

Blev inte att träffa min karolina idag, istället vart det en dålig dag på jobbet (men alla måste ju ha en sån också) sedan vart det att hoppa in i bilen och åka med bror och mamma till gränby, fick med mig två koftor, leggings, smink och sånt hem, kommer bilder imorn inte haft riktigt tid nu, sen på kvällen vart det en tur till tierp köpte massa gott med mamma som vi tröck i oss och så beställde jag hem två skal till min phone. Imorn blir det en bra dag på jobbet och sedan valbo med mamsen och försöka komma hem med ett par skor och massa mat! Lchf mat. Jajemän nej nu ska jag sova ruset av mig i bra många timmat, fan lyx ju! Sju timmar. Yes! Godnatt puss på er goingar








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.