Ta upp missad tid med en saknad vän

Sådärja, nu har jag varit ledig två dagar och varit barnvakt två nätter, jag tror jag börjar bli jobb narkoman, för fy tusan så jobbigt det har varit att vara ledig, jag vill bara tillbaka till jobbet och slita.. Trotts att man kommer hem och är helt slut, imorgon blir det jobb, sedan blir det att åka till stan och träffa karolina! underbart, ska kolla på skor och någon kofta eller något, lite små saker sedan blir det Bio, Jag saknar dig! antar att det kommer bli en mysig kväll med min saknade vän!
Nu är det Harry Potter och den flammande bägaren och sedan blir det sova. Jag saknar min Buddy med.




Något liknande lär det bli.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.