11.12.12

Ja jag vet att jag är dålig på bilder, men ska bättra mig, Idag har jag varit på informations möte på arbetsförmedlingen, lite smått tråkigt men sånt man måste göra dock, så nu blir det att kolla lite på hur man startar eget och sen att göra ett nytt bra CV och skicka det till dom så dom får kolla att det duger. Nu jävlar ska jag ha ett jobb!
Annars har dagen varit lugn, skulle varit på Ullared nu och slagits med alla gamla tanter men det var inställt pga av 4 års kontroll och mitt möte. Sedan vart det bestämt en tur till Gävle men det vart med Inställt så har fixat lite julklappar på håll och så får vi se hur resten går. Snart ska jag ner till affären och fixa papper så jag kan slå in julklappar och sedan åka och kolla på en julklapp som säkert blir awsome. men den kan jag ju inte berätta om här!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.