Header fix

Vet inte riktigt vad jag ska ha för header, så jag pillar lite med dom ifall ni tycker det är olika hela tiden, ni kan ju iaf skriva en kommentar när ni tycker en är bra. Just nu sitter jag och drömmer mig bort till stranden på Alanya och längtar till värmen, även så sitter jag och funderar på om jag ska klä på mig och gå till affären i det här fina vädret. skulle kolla om Karolinas böcker har kommit och så.
Slänga in en maskin tvätt innan jag kilar iväg med.

Första bilden på min blogg! Idag har Emma och Jennifer tagit sitt pick och pack och flyttat till Norge! hoppas det går bra för dom.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.