I miss my lovely dog

Kul att ja vakna inatt och hade drömt en massor, om jobbet, och att jag alrig kom hem och en massa konstigt, Sen när jag vaknar till så kan jag knappt röra mig och hostar som en tok, sjuk! självklart. Feber och allt.  Just nu ligger ja i soffan och letar jobb och lägenheter, för som sagt jag tänkte dra mig till Stockholm, nu när jag ändå inte kommer ha nått jobb kvar. Så kommer jag närmre min underbara Lollo. Hitta ett jobb jag skulle vilja ha, men nu måste jag skriva en jobbansökan och jag är sämst på det, så måste ha hjälp men jag ska till Karolina idag så då ska jag be henne om hjälp!

 

what? Inge jobb kvar?? :O

2011-02-03 - 17:25:10








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.