Kamera till salu

Tänkte bara kolla lite här innan jag slänger ut min kamera på annons. Den ligger mest och skräpar nu när jag knäpper med mobilen istället. Så jag tänkte om det är någon som är sugen på en någolunda bra kamera?

Det är en Casio exilim 12 megapixel och 3 gånger zoom.
svart enkel med youtube filmning. Liten och enkel att ta med. Inga skador bara små repor som alltid tillkommer när man haft den en tag. Laddare och orginal förpackning med användarbok, sladdar och skiva tillkommer.

700:-

 

damn jag skulle egentligen ha haft mig en ny kamera. kan knappt filma eller knäppa kort med min längre :S

2011-02-07 - 16:27:34








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.