spännande tvprogram

Sitter just nu och tittar på ett väldigt spännande program har skypat med min fru ikväll! skönt att se henne och kunna prata med henne, men snart kommer hon hem då ska vi ut på äventyr.
Ska skypa lite till sen ska jag sova, för när jag är själv såhär och sent så tänker jag så mkt, och det leder ofta till ledsamma grejer eller hur man säger, men imorn kommer det iaf en sötnos hem till mig och det kommer göra allt så mkt bättre, Och som det ser ut nu, så blir det ingen innebandy imorn eftersom min hals hatar mig, men jag SKA till gymmet när jag vaknar och köra lite iaf. För jag står inte ut med att jag känner att jag måste träna men gör det inte, när man har gymkort och allt..
Just ja, angående barnmats dieten, trodde ni väl inte att jag skulle göra det? nej jag ska inte göra det. Haha jag hade bara lite tråkigt.

Godnatt!



åh snart ses vi! jag längtar så himla mycket!! :)

Puss love you my wife <3

2011-02-09 - 18:06:51








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.