Vart finner man lyckan?

Fråga mig inte hur jag mår, för jag vet inte.
Planera inte saker med mig, för jag håller det ändå inte.
Lita inte på mig, för jag litar inte på nån.


Jag känner just nu att jag går igenom ett mentalt kaos, jag stänger saker för att låtsas att det är okej, jag shoppar för jag tror att jag mår bättre, jag festar för jag tror att jag blir gladare, men hur mår jag egentligen?
Känns som att det är nära till ett Psykiskt fall av mig just nu. Allt går neråt, Sen gör det inte bättre när skolan går åt pipsvängen heller! Jag känner bara att det får vara nog nu, jag orkar inte mera.

Jag vet inte varför det går så bra att låtsas och helt åt helvetet att lyckas!

 




men hjärtat, jag finns här för dig !! <3

2011-02-28 - 19:58:58

Josefine, josefine.. Livet är skit då & då, det är då man får känna att man lever. Du fixar mer än du tror. Lev bara, just do it! :-) puss på dig

2011-02-28 - 21:49:33








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.