baby you are a firework

Har kört bil, vart ut och hälsat på min älskade hund som jag inte träffat på en vecka och hon var inte lika glad av att se mig, hon har det så bra där ute. Men hon var lite kluven när vi skulle åka. Höll på att köra på två älgar, haha jäklar va paff jag blev. Stora var dom med, sen längre bort kom det fem rådjur. Tänka sig vad man kan se på en liten sväng genom skogen. Haha, nu sitter jag i brors hem helt ensam, det känns läskigt att sova här själv. Uscha, gillar det inte. funderar på att sitta vid datorn hela natten där har jag lite kontakt iaf.




Min sötnos

2011-01-17 - 10:56:27








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.