banan kontakt

Ja eftersom internetet hemma hos min kära bror inte vill fungera som jag vill, så har jag inte skrivit så mkt, Iaf så har jag och mamma kört hem Linnea, kan säga att det tog för lång tid. Det är ju bara isväg ute just nu. Fan vad jag längtar till sommaren nu. Jag vill åka till Gotland med mina kära brudar nu, men det är inte långt kvar, så sitter vi i bilen på väg, dom smetfulla och jag kör. Fan va underbart. Har kollat på en wierd film med Linnea med, Splices. Vem kommer på en sån sjuk film, den lär ju inte må så bra iaf. sen har jag kollat solsidan och time out och rush hour 3 och nu är jag barnvakt och ska snart hoppa i säng. det är ungefär hur min söndag har sett ut. haha












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.