delar med mig av lite tycke om killar och tjejer

Jag är så less på allt som har med killar och tjejer att göra. falska äkliga och undliga. Tur att jag är så normal dåra. Nej jag räknade faktist in mig själv där också. Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät och funderar över morgondagen. Jag har funderat lite på det här med killar och tjejer,

Killar
har inte problem med att ljuga någon rätt upp i ansiktet eller att dölja nått. Bra på att skita i saker och bara total ignorera. Men en sak med killar det är det här med skitsnacket, ja dom snackar mkt skitsnack men verkligen inte lika mkt som tjejer så det är en bra sak med killar.

Tjejer
säger precis vad dom tycker och tänker, kollar snett, dömmer ut en efter allt som inte passar, snackar så jävla mkt skit, men saken som är bra med oss det är att vi faktist har skuldkänslor och andra känslor, som vi oftast delar med oss av.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.