Glömma och gå vidare

Sitter i lägenheten just nu, det rinner lite tårar, det känns jobbigt men ändå skönt. Jobbigt för att allt som hänt h'r, Allt med lägenheten tsm med dig. Skönt att man slipper städa och tvätta och allt själv hela tiden nu när man bor med mamma.
Det här är en del i livet som jag måste lämna bakom mig nu och bara gå vidare. Plus att jag saknar min nova så mkt att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har inte träffat henne sen i onsdag då hon bor med Robin nu.
Nu ska jag torka kinderna och kila iväg till jobbet.

(och det blev ingen bild eftersom blogg.se suger och det funkar inte att ladda upp en bild)










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.