Gräv ner mig

Sitter här vaken sent som vanligt! Jag vet inte men jag är en nattmänniska eller så är det för jag har sovit mitt på dagen. kollar på barnprogram och knäpper ego bilder på mig själv. Tänker alldeles för mkt på allt runt omkring.
Jag känner mig ensam och jag vet inte hur jag ska göra, jag trivs inte med mig själv och jag vet inte hur jag ska ändra mig själv. Jag känner att jag inte har dom som jag vill ha nära tillräckligt nära. och snart är det försent att göra nått. På lördag åker Heidi och så kommer jag inte träffa henne på länge, Karolina drar till Gävle nära men inte tillräckligt nära, med tanke på att vi inte ses så mkt nu kommer vi defenetivt inte ses mera, allt känns bara hopplöst jag vill lägga mig i en grop och sedan bli översnöad.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.