KBK 100 %

Sitter och försöker ha lite skills i paint, men det gick helt åt skogen, jag saknar faktiskt mitt photoshop. Iaf tänkte visa er hur min fullspäckade vecka ser ut med lite roligare än bara text men eftersom jag var så dålig på¨paint får ni nöja er med text!

* TISDAG
Stan med Linnéa, tvättid, fixa Carros naglar, barnvakt

*
ONSDAG
Städa, flytta hem till mamma från brors hem, ta hand om mig själv dag, packa och barnvakt

* TORSDAG
Åka på 100% partykryssning med Linnéa och ha det så himla galet roligt tills på lördag

* LÖRDAG
Komma hem, åka tillbaka till Stockholm och testa utelivet där med Lollo hjärtat

* SÖNDAG
Sova, komma hem, dricka 100 liter vatten, och ta det så lugnt som det bara går!

 










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.