Much to do

Helloj, ja vad ska man säga det blir inte mkt skrivet nu på sistonde, men tänkte bara säga att jag varit till stan med tre fina tjejer och stått i en korsning där inget trafiklyse funka så det var kaos, ätit sallad på Jalla, och sedan varit på Bali och sola. Underbart. sedan var jag ner på träningen och sköt lite bara för jag känner mig lite hängig, men imorn ska jag pallra mig till gymmet för styrka kan man göra iaf!
Nu sitter matilda och jag med en varsin dator i knät som vanligt och kollar på barnprogram samtidigt som jag kollar på termometern ibland och ska hämta mig ett glas julmust satt vid bordet och på en kvart hade graderna sjunkit från -17 till 20.4 det känns helt sjukt, nej nu ska jag sluta skriva massor. Imorn ska jag

* Ringa Tierpsbyggen
* Eventuellt byta nummer så jag blir av men en idiot till pappa.
* Och umgås med min mamma
* Träna med Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.