Neggo peggo jag

Så började skitdagen, sen har den bara fortsatt allt har varit emot mig, jag hatar snön, plogbilar. Allt är bara blött och kallt hela tiden, så fort man går ut så blir man kall och blöt det bara rinner i näsan, man kommer ingenstans för det är så jävla mkt snö överallt. fan va jag ska flytta när jag blir rik och sätter igång med min guldsmed firma, låter stört men det är det jag verkligen vill hålla på med. Just nu är jag bara grinig och less ingen trevlig person att umgås eller prata med, ett vrak. Så jag tycker synd om min fruga som är här med mig just nu och får ta all skit. Stackarn. Men imorn när jag vaknar är det en ny dag och jag försöker tvinga min bror att ha dötid med sin underbara ända syster. Hoppas han vill. sen är det bara att se fram emot en jobbhelg. lovely, men nu har jag nått att se fram emot iaf.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.