Dirty little secrets




1. Jag har fobi för disktrasor och det tog bra många år innan jag kunde torka av bordet själv

2. Jag håller pennan fel och många har retat mig för detta under min skolgång.

3. Jag är otroligt rastlös av mig, klarar inte av att ta det lugnt

4. Jag tål väldigt mycket alkohol så jag måste alltid dricka mycket för att komma i lag med mina väninnor.

5. Jag måste alltid ha toalocket stängt, det är en regel hemma hos mig.

6. Jag sov med ett gossedjur som jag haft sen jag var 1 fram till förra sommaren då min hund bet sönder den

7. Jag är väldigt vig trots min storlek

8. jag är lite av en sex missbrukare

9. Jag är livrädd för okänt vatten och badar inte om jag inte nuddar eller ser botten.

10. Jag är jätte blyg och vågar ofta inte ta första steget.

 

Tog den här av Emmelist.se hade inge bättre för mig när jag bara sitter här ändå...

 

 

Lovely gumman!!

2011-07-17 - 14:26:30








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.