I´m back! you never gonna lose me.

Haha jag känner mig lite evil, känner att det inte är många som kommer vara glada att jag är tillbaka, men huvudsaken att dom jag bryr mig om är glada! Har överraskat mimmi, alexandra, daniel och micke iaf! och dom verkade hyffasat nöjda med mitt sällskap iaf! Back in örbyhus..
Har haft lite kvalitets tid med Mimmi nu på kvällen, kollat på Hall Pass och ätit popcorn såklart!
Nu blir det sova hårt några timmar sen blir det att åka och prata lite buissness imorn och träffa Alexandra.


 

Såhär glad är jag över att ligga i min egna säng utan massa kryp att oroa mig över! Nice. Men jag saknar Gränna!

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.