Tror jag stannar lite längre

Tänkte bara säga att jag har landat i gränna, välkomnades av ett trevligt gäng och hade en rolig kväll igår med champange, redbull vodka såklart och lite spel och gitarrspel! nom nom.
Idag har vi gått en redig promenad ner till Gränna och hälsat på, på vickans jobb och alla verkar supertrevliga, själv ska man till Gyllene Uttern på måndag och se hur det går! önska mig lycka till... sen har vi ätit mat, glass och läst massor. nu blir det snart sängen för imorn antagligen ta oss in till jönköping och kolla in en marknad och greja.
Tänkte bara säga att jag trivs som fisken i vattnet och det är underbart här!










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.