Cause we are living in a material world

Idag är en bra dag! Först vakna man med underbart sovsällskap! mysfaktor när det spöregnar ute, sedan åkte jag direkt till bror lägenhet och städa den jätte fint och tjäna extra kosing till resan, sen fick jag ett uppiggande samtal ifrån Gränna. Så nu är det bara att fira och att vänta in lördagen som behövs! Underbart.
Just nu väntar jag in maten, och funderar lite på vad jag ska hitta på ikväll! sova tidigt eller göra nått? men frågan är ju vad man då ska hitta på? vad gör alla en regning torsdag kväll innan midsommar som denna?

Nej nu ska jag kila till köket och domdera!










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.