i will do anything for you

Dagen i sig har varit seg som vanligt! Idag har jag sovit till 14 eftersom jag var vaken stortsätt hela natten och kollade klart på säsong 7 av OTH, nu måste jag ha åttan!
Sen duschade jag, åt frukost och sedan åkte till Tierp och fixade lite med arbetsförmedlingen, nu ska jag mest söka massa jobb åka till Turkiet och sedan åka tillbaka till AF igen. Hoppas att man får nått jobb bara! less på att inte göra någonting. Jag hitta i tidningen idag att dom behövde nya simlärare i Uppsala komun typ, Det skulle vara ett awsome jobb, jag har ju alltid gillat att simma och velat börja på simskola själv så ska kanske satsa på det?
Nej nu blir det att kolla igenom lite papper och sedan gå och vara barnvakt!


 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.