Gefle

Vart lite små drickande igår, med bror och bea, sen kom Hanna och så gick vi till Gullans, men där var det inte så jävla roligt, haha lite fel band för Örbyhus tror jag. Plus att det alltid ska vara så mycket bråk när det stänger! liksom Örbyhus i ett nötskal, så less. Jag vill flytta! Men iaf. Vakna idag och mådde mycket bättre förutom att jag är alldeles mör i kroppen från matchen! men det betyder ju bara att jag gav allt!
Nu ska jag ta med mig Alexandra och åka in till Gävle och möta Linnea så ska vi äta lite mat och kolla lite. Härligt. Sen blir det hem och bara ha myskväll och kolla på big brother och äta chips! haha


 

schnyyyygging!

2011-03-14 - 07:55:55








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.