Jeans och ray ban

Ja jag kollade på " Sons " igår och jag tyckte det var lite töntigt, dom försökte vara lite för mkt macho! men men, nu sitter jag och äter frukost vid datorn och laddar ner lite tagg musik som jag kan ha på gymmet idag! Snart blir det skolan och sedan gymmet och sen hem och plugga och kolla på ett till avsnitt och se om jag ska ge det en chans!
Jag har även Jeans på mig idag! idag börjar det. nu skiter jag i det här nu ska jag bli glad och jävligt lycklig! för jag orkar inte längre!

 

du borde ha jeans oftare snygging <3

2011-03-21 - 13:47:37

jävlar vilken snygging!

2011-03-21 - 17:58:17








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.