Kokerskan

Jag vill verkligen plugga! jag vill verkligen klara skolan, men jag fattar ingenting av uppgifterna jag får! jag har aldrig varit en pluggis och kommer aldrig bli en, jag blir bara förbannad och stänger av direkt. Därför efterlyser jag en bra lärare som kan komma och hjälpa mig med sånt här! Och sen så angående restaurangen, varför jag aldrig är där! såhär är det, det finns en lärare där som jag verkligen inte kommer överrens med, varje gång jag kommer dit blir jag ledsen och börjar gråta för den håller på. Och så tycker jag inte att det ska vara i skolan, man ska inte känna en klump i magen för att gå till skolan, sen har jag slarva bort mina kockkläder i flytten så jag måste köpa nya, men känner inte direkt ett sug efter att köpa ett par nya när jag snart tar studenten och inte vill jobba i kök efter skolan. Men nu ska jag få låna Heidis om jag kan ha dom, så jag kan klara dom här sista veckorna!

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.