När Sofia dansar Go Go

Jag skojade bara med er, klart jag inte kan släppa bloggen, men eftersom vissa dagar vill jag bara skjuta mig själv och skriver bara tråkiga och deppiga inlägg, men dom ska jag inte dela med mig längre. Men idag är jag iaf glad! Jag var duktig igår och stannade hemma och kollade på " The Walking Dead" och Big Brother. Så var härligt att vakna nio idag och känna att man var taggad och pigg! så har duschat, raka bena, ansiktsmask, smörjt in mig även hunnit med en picnic med min kära Alexandra. Nu sitter vi i ett varsit hörn av soffan hemma hos Daniel aka "Lasse"  med en varsin dator och nördar. haha livet är underbara dessa dagar, snart ska jag bege mig hem, göra en köttfärspaj och sedan fixa mig och ta mig till sötnosarna så börjar förfesten! Ikväll kör vi! hahaha














STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.