vad gör det om hundra år

Fixade mina naglar lite och hade mimmi på besök, sedan körde vi en runda yatzy och gick till affären, Nu har jag tryckt i mig en förjävla god sallad som jag gjorde, nu har jag fan massa points kvar! några iaf! så hoppas ingela har nått gott hemma! haha för jag ska ju vara barnvakt!
Just nu sitter jag och väntar på att min egna frisör kommer upp till mig och har tid att klippa och tunna ur mitt hår!

Tur att jag gör lika långa och jämna naglar med! äsch!

 

Haha det är mitt fel att du inte kunde koncentrar dig när min mun gick i hundratjugo! My bad! :P

2011-03-08 - 22:02:59








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.