Domedagshelgen slutade med fotboll

Tänkte berätta lite om helgens bravader, i Fredags vart det domedagsfest, den började lite seg med bara grabbar och jag, och jag skulle vara nykter och var lite sjuk och grejer, slutade med att Sandra drog ner mig till henne och hällde i stort sätt i mig grogg, så kunde ju inte säga nej, och det hela slutade med att Kajsa och jag kissade i backen och satt sedan och prata en massor och vart typ nervös när polisen åkte förbi, haha sen kom det en massa folk och jaa det vart roligt. Men lördagen var inte lika rolig, sov till kvart över 2 tror jag, sedan var jag sjukt bakis hela lördagen, vi skulle parta igen, men ingen orkade alla var bakis så vi låg hemma hos bror och kikade på massa dåliga filmer! det var skönt. Söndagen vart det en lång promenad med Alexandra, sedan tittade vi på lilltildas första fotbolls match! dom var så duktiga så. vann med 2-1, sedan vart det springande hit och dit, sedan avslutades det med en brakmiddag framför grillen på IP och en fotbolls match och andra roligheter! Härlig söndagar, såna ska vi ha fler av! Först måste vi skaffa en fotboll.












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.