Oljeutsläpp i haven

Oj såg nu på statistiken att det var tre siffrigt, när hände det? och hur gick det till? spännande, Grattis till mig då! det är bra att inte uppdatera så mkt verkar det som. Haha nejdå.
Idag har jag varit i skolan första dagen på 5 veckor, det kändes skönt och jobbigt på samma gång. Roligt var det, gjorde en labb med Sandra, och hon ska inte bli kemist, hon är ju livsfarlig med farliga ämnen. vi gjorde labb på olika oljeutsläpps bekämpningar, så ni ska ska rädda oljeutsläpp, använd inte fåglar, diskmedel eller spån och tändstickor!
Nej men ett tips till alla med garage och verkstäder är att se till att filtrera oljan ordentligt, för vi vill inte att massa djur ska dö utav oljeutsläppen i haven.
Jaja, efter skolan vart det lasagne, sedan har jag gjort naglarna på både Madeleine och Hanna sen vart det en kvällspromenad med Alexandra och BB.

 

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.